Víru ztrácí, kdo se bojí, vlasatice toulavá - kdo s tebou svůj život spojí, ten ti věrný zůstává!
Navzdor všem, co se nám smáli, klíčí sláva stoletá...
VZHŮRU MODROBÍLÉ ŠÁLY, VZHŮRU BRNO KOMETA!!!
(Óda Kometa)
Pár důležitých věcí:
1. Podepíší-li se články na čtenářově zdraví, reklamace nepřijímám.
2. Budou-li vám zde chybět Kusowky a BlesQoWky či jak, tak nejste hodni zde býti a nejste tu vítán/a.
3. Nebudou-li se vám líbit mé články, nemůži sloužit. Některé články jsou dokonce politicky nekorektní, proto předem upozorňuji, že nejsem rasista ani nic podobného.
4. Ti, kteří zde hodí reklamu, nechť shoří v plamenech pekelných!
5. Připadám-li vám divná, podat reklamaci opět není možné.
6. Na chybu si výjimečně můžete postěžovat, ale opovažte se je hledat za každou cenu!
Děkuji za pozornost!

Diskriminace a rasismus z jiného pohledu (1)

6. prosince 2010 v 20:19 | >Dein-Schmerz< |  >Dein-Schmerz<ovy útoky
 Už je mi zle z toho, co vidím. Stovky členů antify čím dál víc přitahují imigranty a ten, kdo s tím nesouhlasí, má díky nim potíže
. I já je asi teď budu mít, ale jestli svět (myslím spíš Evropu) už trochu dostal rozum, tak možná ne...

  Každému malému dítěti, každému člověku, vtloukají do hlavy jednu a tutéž věc: za rasismus mohou jen a JEN bílí:
-bílý zaútočí na černocha
-bíly zaútočí na vietnamce
-bílý zaútočí na muslima
-bílý zaútočí na cikána (a zdůrazňuji, že slovo "cikán" není rasistické)
- bílý zaútočí na bůhví koho ještě
  To je ale lež. Rasisti nejsou jen bílý. Ale ne, mnoho rasistů je právě na té druhé straně. Jenže antifa a pseudohumanisté toto rádi přehlížejí...

  
  Dvojí metr
  Dvojí metr je v poslední době velmi oblíbený. Znamená to, že se pokládají úplně jiné tresty a u soudů záleží na barvě pleti (a to máme tzv. nezávislé soudy).
  Příklad:
  Kauza Vítkovice - "Čtyři muži na dům obývaný devítičlennou romskou rodinu zaútočili v noci na 19. dubna 2009. Tři z nich do oken hodili tři zápalné láhve, čtvrtý, Lukeš, čekal v autě. Při následném požáru byli zraněni tři lidé. Nejvíce tehdy ani ne dvouletá dívka, která utrpěla hluboké popáleniny na 80 procentech těla."  
(http://domaci.ihned.cz)
  Dostali 15-25 let vězení. Uznávám, že toto je svinstvo, ale porovnáme to s druhým případem...

  Ústí nad Labem - "Krajský soud v Ústí nad Labem dnes poslal na deset let do vězení jednoho ze dvou cikánů, kteří v dubnu letošního roku téměř ubili k smrti dvanáctiletého chlapce. Jde o nejvyšší možný trest, jaký mohl soud udělit. Druhý z útočníků, který se na ohavném rasistickém útoku také stejnou měrou podílel, vyvázne bez trestu. V době, kdy k popisovanému skutku došlo, mu totiž ještě nebylo patnáct let."
(http://www.radnice-litvinov.cz)

  To je rozdíl, co? A v médiích taky: O 1. případu se mluví pořád, ale o druhém? Kdepak! To je ututlané.
  Další příklad:
 Pozn.: Nesouhlasím s tím, aby se cikáni stříleli.


   Za dobrotu na žebrotu
  Známé české přísloví skvěle vystihuje tuto událost. My posíláme všude jídlo, protože je ho "nedostatek", ale to, že je
využíváno ve válce, ví málokdo.
  A to, že cizinci (muslimové, černoši, cikáni...) děkují střelou do hlavy taky moc lidí neví... Spíš se to snaží zatajit a přehlížet (jako vždy).
  Anebo: cikáni se odvděčují takto: "Zaslechl jsem mnoho žehrání na nepřipravenost silničářů a jejich neschopnost čelit sněhové nadílce. Upřímně řečeno, podobné nářky slýcháme téměř každý rok. To, čeho jsem ale byl svědkem na parkovišti v blízkosti mého bydliště, mi doslova vzalo dech. Za sněhovou kalamitu prý mohou gádžové.
Cikánský majitel staršího vozu se marně snažil vyjet z místa, na kterém byl jeho automobil zaparkován. Ač se snažil, jak mohl, prostě to nešlo. Auto se stále kolébalo na jednom místě a kola se protáčela. Řidič opravdu zuřil. "Zas…í gádžové", opakoval donekonečna. Pravděpodobně usoudil podle barvy sněhu, který byl jak jinak než bílý, že šlo o projev rasismu.
Po několika minutách marného snažení mu přispěchalo na pomoc několik dalších cikánů a nakonec se jim společnými silami podařilo jeho vůz vytlačit. "Díky Fero, díky Pišto", zahalekal řidič. "Jedu do marketu. Doma už nejsou žádné cigarety ani alkohol. To počasí se musí zlepšit. A jak bych se taky dostal na sociálku, je to do kopce." Po těchto slovech zahrabala kola jeho vozu a já s hrůzou zjistil, že sedí na sjetých letních pneumatikách." 

(http://www.radnice-litvinov.cz)



  Myšlení multikulturních příznivců (antify, pseudohumanistů, xenofilů...)
  Možná, že si někdo říká: "mají vysoké školy, takže mluví pravdu" nebo "kdyby měli špatné názory, tak by dnes neměli takový úspěch"... HAHAHA!
  Ne, ne. Tak to opravdu není. Vysokou školu vystuduje dnes kdejaký vůl (vysokoškoláci, neberte to jako urážku) a pak si mohou šířit kecy o tom, jak je čistá rasa špatná, že se vše musí míchat, vymýšlí "pohybovou" a "hudební" inteligenci (HAHAHAHAHAHA! To určitě...) atd...  A na rovinu: Hitler měl taky blbé kecy a dostal se tak daleko.

  Ke srovnání Hitlerového vzestupu a vzestupu antify: u obou jsou lidé něčím ovlivňování, a proto souhlasí, aniž by si uvědomili s čím. V případě Hitlera byli lidé ochotni mu věřit kvůli hospodářské krizi. Proto byli schopní uvěřit všemu. A dnes je Země tak zpustošena válkami, že tomu (antifě a spol.) mnozí chtějí uvěřit. Myšlenka je to sice hezká (boj proti fašismu), ale přitom ho*no. 

  Ale co takhle porovnat nacionalistu a antifu? Stačí říci jen to, že nacionalista ve většině případů nefetuje, nehulí, jen si dá někdy pivo (ale to spíš Skinheadi). Ale levičáci si většinou často dají "brko" nebo i něco tvrdšího. Musíte ale uznat, že drogy či tráva jsou o moc tvrdší než takové tři piva. Proto je celkem jasné, že jelikož jsou antifáci často pod vlivem drog (takže jsou to následky na celý život) mají nacionalisti názory, při kterých jsou v TOMTO světě.   


  Upozornění: Nejsem (neo)nacista, rasista, fašista, extrémista... Jsem nacionalista a zastávám názor: "Buď ať žijí po našem nebo ať táhnou".
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 °Đas Blut° °Đas Blut° | 6. prosince 2010 v 20:32 | Reagovat

Zajímavý článek :) Já si také myslím, že Rasismus je opakem (cikáni útočí na bílý). Já bych ti imgranty vykopala někam dost daleko od čech :D Jinak zkráceně, plně s tebou souhlasím :-)

2 The VelííQ The VelííQ | Web | 7. prosince 2010 v 14:53 | Reagovat

Určitě to nebývá jen ze strany bílých, jak říkáš, spíš je to naopak. Bych teda řekla.

Prostě Romové jsou víc agresivní a nemají vůbec úctu k tomu co maj. Né, že my bychom měli, ale určitě když jdeme po ulici hned do někoho nevrážíme a tak. Vlastní zkušenost, a byla to RomkA, což mě už dost překvapilo, že i holky si musí takhle vybívat zlost, nebo co to do ní vjelo.

Nebo bych řekla že to je na výchově rodičů. Nevím co jim říkaj, nebo jak je vychovávaj, znám Roma co je adoptovaný u rodiny bílých, (vážně mě příde hloupé nás takhle nazývat a tak) a chová se naprosto normálně, je vychovaný a važí si toho co má. Takže.. Nevím.

Ale z většiny souhlasím s tebou...;)

3 majka24 majka24 | Web | 9. prosince 2010 v 10:45 | Reagovat

Dříve jsem si myslela, že všichni cigáni nejsou stejní.. že někteří se pokoušejí být slušní.. ale po tom, co jsem se dozvěděla si to už nemyslim.. ano.. jsou tací, kteří se chovají slušně, ale těch je sakra málo..!
Tady v česku jsou strašné podmínky.. měli by to tady udělat stejně jako v ..(ted nevím v jakém státu), ale tam všem cigánům zaplatili cestu pryč a měli zákaz..! Tak tak bych to udělala já, kdybych ovšem mohla, ale já s tím nic neudělám.. Jinak muj nazor na spravedlnost ohledně tvých článků.. - naprosto souhlasím s tvým názorem..!
A se svou setřenkou VelííQem souhlasím taky..
Máš opravdu zajímavé články.. doufám, že ti nebude vadit, když si tě přidám do svého blogu mezi oblíbené, abych sem mohla chodit častěji..

4 >Dein-Schmerz< >Dein-Schmerz< | Web | 10. prosince 2010 v 23:00 | Reagovat

[1]: Děkuji. Já bych je nevykopala, ale donutila bych je makat. :D

[2]: Máš pravdu.

[3]: Taky pravda.
No samozřejmě, že mi to nebude vadit :D Děkuju moc za chválu :D

5 majka24 majka24 | Web | 11. prosince 2010 v 22:34 | Reagovat

[3]:není vůbec zač.. :-D je to pravda.. :-)

6 Lobelie Lobelie | Web | 13. prosince 2010 v 17:35 | Reagovat

Tak, po dlouhé době jsem zpět... :-) Nevím, co k tomuhle článku dodat. Krásně to shrnula poslední věta: Žijte slušně, nebo táhněte. Jednoduché.

7 Tiskar94 Tiskar94 | Web | 14. prosince 2010 v 0:08 | Reagovat

Přidám do historek rozhovor s jednou cikankou. . . O tom, kdo vyvolává hádky.
ona: "...a vždycky začnou bílí"
já: "To teda není pravda, čím podle tebe bílí začnou? Tím, že dejchaj?"
ona: "Ne, třeba tím, že nedaj peníze když se jim řekne."

8 >Dein-Schmerz< >Dein-Schmerz< | Web | 14. prosince 2010 v 18:23 | Reagovat

[5]: :D

[6]: Děkuji. :-)

[7]: No né! Vážně to řekla? (i když je to u nich pravděpodobné :D)

9 crayon. crayon. | Web | 22. prosince 2010 v 14:38 | Reagovat

Jen v Evropě se na to pohlíží jako na rasismus. V USA žádný zvýhodňování prostě není - to bude tím, že do Ameriky se cpali lidé z celého světa a celkem se to vyplatilo.

10 crayon. crayon. | Web | 22. prosince 2010 v 14:39 | Reagovat

A jestli jim Evropané tak smrdí, tak bych je nakopal zpátky do pouště... a cikáni jsou běloši, takže rasimsus to teda není.

11 crayon. crayon. | Web | 22. prosince 2010 v 14:41 | Reagovat

Ještě nakonec - takový článek mám u sebe taky, pod názvem Evropa = stoka bordelu z pouště.

12 >Dein-Schmerz >Dein-Schmerz | 26. prosince 2010 v 13:56 | Reagovat

[9]: Oi, to by ses divila. Navíc to, že se všichni cpali do Ameriky se nevyplatilo ani omylem. Např. New Orleans, kde je to samý černoch a obrovská kriminalita. Chápu, i bílí páchají zločiny, ale černioši jich napáchají o moc víc. (V Americe je jen 13% černochů, ale páchají 50%!!! vražd). Jestli je tohle podle tebe výhodné, tak nevím, no...

[10]: Hm... Zvláštní. Myslela jsem si, že cikáni jsou z Indie...
A ano, je pravdas že jsou "bílý" a rasismus to teda není, s tím souhlasím (navíc je neberu podle barvy pleti, ale podle chování, takže tak i tak to rasismus není).

[11]: Je dobře, žes' mě na to upozornil. Prvávě jsem psala o pužívání Angličtiny v Češtině. Na tvém blogu jsem totiž dlouho nebyla.

13 Jane Jane | Web | 8. ledna 2011 v 0:38 | Reagovat

Tráva NENÍ "tvrdší" než alkohol.

Xenofil, to je snad označení člověka, kterého přitahuje hlavní postava seriálu Xena?

14 >Dein-Schmerz< >Dein-Schmerz< | Web | 8. ledna 2011 v 10:04 | Reagovat

[13]: Ale ano, je. (Myslím tím marihuanu, kdyby sis snad myslela, že myslím jetel). Záleží ovšem na počtu.

Ne. Xenofil je humanista, ten, který je až moc velký zastánce menšin.

15 Fée Fée | Web | 8. ledna 2011 v 18:01 | Reagovat

[14]: Kolikrát jsi hulila, že jsi si tak jistá?

16 >Dein-Schmerz< >Dein-Schmerz< | Web | 8. ledna 2011 v 20:23 | Reagovat

[15]: Upřímně se trávě vyhýbám jako čert kříži.

17 tlemic tlemic | 9. ledna 2011 v 1:27 | Reagovat

máš pravdu, nejen bílí jsou rasisti. ale co se týče Romů, tak je mi jich (malinko) líto. malej Rom nemůže za to, že se narodil v romský rodině, že ho třeba rodina špatně vychová. pak na něj drtivá většina lidí mu říká badass, i kdyby jeho rodiče byli slušný lidi.
prostě nemám ráda tohle povrchní chování. jinak mi samozřejmě vadí, když dělá NĚKDO (a tím fakt myslím i jiné než cigány) bordel.

18 >Dein-Schmerz< >Dein-Schmerz< | Web | 9. ledna 2011 v 16:32 | Reagovat

[17]: Samozřejmě, že když pracují a chovají se slušně, nevadí mi. Bohužel se většina cikánů chová úplně jinak.

[13]:[15]:: Ještě k té trávě: Když si dáte "decku" vodky (schválně jsem vybírala tvrdý alkohol), tak se nic moc nestane, ale když si dáte jedno "brko"...

19 Elysia Elysia | Web | 11. ledna 2011 v 19:06 | Reagovat

[18]: chlast a trava vyjde na stejno, zalezi na mnozstvi a castosti uzivani

jinak jak muzes tvrdit, ze nacionalisti si maximalne zajdou obcas na pivko? nacionalisti jsou tak nesouroda skupina lidi, ze nemuzes rict ze vetsinou delaji to nebo ono. muze to byt delnik, co kazdej vecer chlasta jak motyka a pritom je nacionalista, atejne tak to muze byt atlet, co se v zivote nedotkl chlastu, protoze by mu to skodilo v jeho sportovni kariere, stejne tak to muze byt svobodna matka, co si na depku obcas da to brko a presto tihle vsichni se muzou oznacovat za nacionalisty...podle me nacionalismus teda nema zadnej konkretni vztah k drogam..

jinak ale k clanku: pravda je, ze sem driv taky byla takovy multi-kulti idealista, ted mi nezbyva nez veskrze souhlasit(snad krome toho strileni:D) s tou afrikou je to taky fakt, kdyz se jim tam porad budou hrnou penize ze nic, nekdy je to nedonuti aby se sami trochu snazili o nejakej hospodarskej rozvoj, ale vzdycky budou spolihat jen na to ze jim to ty humanitarni organizace dovezou. je to stejny jako taady, proc by se cikan mel snazit hledat praci, kdyz socialni davky dostane bez problemu a v nejvyssi mozne mire, plus k tomu veskere vyhody o ktere si jen rekne.

20 >Dein-Schmerz< >Dein-Schmerz< | Web | 12. ledna 2011 v 17:09 | Reagovat

[19]: Ano. Alkoholu by ale muselo být víc, když si vezmeš, že si jednou za den dáš brko a jednou za den pivo, je pivo rozhodně slabší. Je ovšem pravda, že existuje i alkohol silnější, takže bysme se asi mohli jen dohadovat.

Za všechny nikdy nemluvím. To jen tak, kdybys nevěděla. Nacionalisti (pravý, ne nějací ti "jakože") jsou proti drogám. Existují totiž nacionalisti, kteří to myslí vážně a nacionalisti, kteří to vážně nemyslí, ale to je snad jasné.

V tomto s tebou musím souhlasit. :-) Se střílením také nesouhlasím. :D

21 Fée Fée | Web | 12. ledna 2011 v 20:48 | Reagovat

[18]: A proč soudíš něco, co jsi nezkusila?

22 >Dein-Schmerz< >Dein-Schmerz< | Web | 12. ledna 2011 v 20:55 | Reagovat

[21]: Protože znám nemálo lidí, kterým to zničilo život.

23 Fée Fée | Web | 25. března 2011 v 19:41 | Reagovat

Mimochodem, alkohol má mnohem víc devastační účinky než tráva. Navíc alkohol způsobuje fyzickou závislost a může rozproudit různé psychózy, zatímco v tomto případě má marjánka opačné účinky a navíc způsobuje jen závislost psychickou 8)

24 >Dein-Schmerz< >Dein-Schmerz< | Web | 26. března 2011 v 10:26 | Reagovat

[23]: Tak jak to, že za pěstování a kouření marihuany jsou tresty a za výrobu a pití alkoholu ne?

25 fresh-cream fresh-cream | Web | 28. března 2011 v 21:56 | Reagovat

BTW Hitlerovo, ne Hitlerovém - myslim že čeština by měla být základem správnýho nacionalisty ne?

26 fresh-cream fresh-cream | Web | 28. března 2011 v 22:02 | Reagovat

K tý trávě a alkoholu.... Vedou se spory, neustále o tom co je škodlivější atd. Nicméně alkohol i tráva můžou bejt návykový v jednom případě skončíš s játrama v druhym případě buď s plícema nebo ti to nastartuje nějakou psychickou chorobu. Obé je však dlouhodobější proces a zatímco po trávě, je člověk spíš v klidu, alkohol často vyvolává agresi.
Já osobně si myslím že je to všechno ze stejnýho pytle. Pivo by se mohlo klidně rovnat potáhnutí ze šlukovky. A poud je zakázaná tráva, měl by bejt zakázanej i chlast. Prostě z principu.
Bavím se však pouze o trávě to další svinstvo co vás jenom tahá z pekla do ráje a zase zpátky už je o něčem jinym....

27 Kaňka Kaňka | Web | 29. března 2011 v 21:38 | Reagovat

Ajo takže obrácený rasismus ..        ou guys come ooon =.=". Rasismus přeci byl určitě něčím způsobený. Cizinci by neměli být proti bílým když tady chtějí bydlet proč by měli? jediným důvodem může být, že jím někteří zřejmě jak hezkým i nehezkým způsobem mohou naznačovat že je tady nechtějí. Být uražený že vás nazvou rasista když na roma zařvete ty zku*vená černá tlamo a řeknete si že jsou na bílý taky rasisti je podle mě dost velká blbost. upřímě nesnáším rasismus a tvrdit že člověk není rasista i když si snad každej blbec všimne že má uplně stejný názory tak to si řeknu že to rasista je ne ? ... Je to přirozený. Obě víme že máme na věci velice odlišné názori tak proč si tím komplikovat situaci ^^ .
Ps: Něco jako "Buď ať žijí po našem nebo ať táhnou". je sice velice hezké ale lidi je stejně nikdy nepřijmou (protože lidi jsou prostě lidi). a kvůli jiné kultuře si muset překopat všechny zvyky je dost otravné a měnit to? na jejich místě bych takovým lidem hezky s nadhledem řekla " Piss of a care about your bussines a spokojeně bych odkráčela do dáli xD

28 >Dein-Schmerz< >Dein-Schmerz< | Web | 30. března 2011 v 23:54 | Reagovat

[25]: Jestli myslíš větu "Ke srovnání Hitlerového vzestupu...", tak se div nebo ne, ale má tam být Hitlerova. Mimochodem, nejsem stroj, ale člověk, který se někdy splete.

[26]: S tím souhlasím.

[27]: No, promiň, ale k tomu se vyjadřovat nebudu. Asi s tomto nemáš zkušenosti nebo tě dnešní stav naší země nezajímá tak, jako mne a jiné.

29 fresh-cream fresh-cream | Web | 1. dubna 2011 v 1:02 | Reagovat

[28]: jasně ;) pletem se pořád... od toho jsme koneckonců lidi. ( to není ironie ;) )

[27]: Hmmmmm, sice jsem taky proti rasismu, nicméně z přesvědčení že bílí jsou stejný svině jako jinak barevný. Mimochodem pro běžného ,,Roma" není slovo Cikán nadávkou...
Tím bych se zároveň vyjádřila i k tvojí češtině a slovosledu, vzhledem k tomu že jsem opravila i autorku ;) Ono, jakejkoli text, než ho pošlu do týhle virtuální mely, by si zasloužil trochu zkontrolovat a zjistit jestli jde textu vůbec rozumět. Jelikož mám pocit, že tvýmu komentáři vážně rozumět nejde - CHAOS. Vládne sice celýmu světu ale nesrozumitelnejma textama se jen a jen nafukujeeeeee....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama